Odzyskaj swoje pieniądze z viaTOLL.

Przypominamy, że 30 września mija termin składania wniosków o zwrot kaucji za urządzenia pokładowe viaBOX (OBU), a także środki z umów zawartych w wygaszonym systemie viaTOLL.
Jak czytamy na stronie e-TOLL, aby uzyskać zwrot kaucji za urządzenie lub środki z salda należy :
-przesłać podpisany formularz reklamacyjny wraz ze zdjęciem OBU z widocznym kodem kreskowym na adres kontakt@etoll.gov.pl
lub
-przesłać podpisany formularz reklamacyjny na adres kontakt@etoll.gov.pl z dyspozycją zwrotu środków znajdujących się na umowie viaTOLL na wskazany rachunek bankowy,
– złożyć dyspozycję zwrotu salda/kaucji w swoim Internetowym Koncie Klienta w zakładce „Komunikaty” i dołączyć zdjęcia urządzeń pokładowych.
W celu przeksięgowania środków z konta viaTOLL na istniejące konto rozliczeniowe w systemie e-TOLL trzeba przesłać podpisany formularz przeksięgowania środków z viaTOLL do e-TOLL na adres kontakt@etoll.gov.pl i dołączyć zdjęcie OBU z widocznym kodem kreskowym lub złożyć dyspozycję zwrotu środków bezpośrednio w Miejscu Obsługi Klienta e-TOLL wraz z dołączonym formularzem przeksięgowania.
Według danych KAS w ostatnim roku działania systemu viaTOLL, zarejestrowanych lub zawieszonych, było ponad 1,5 miliona kont. Daje to sumę około 200 mln złotych zwrotu dla firm transportowych i kierowców. UWAGA! Po 30 września środki pozostawione na kontach viaTOLL i kaucje za urządzenia, przekazane zostaną do Krajowego Funduszu Drogowego.